FAQ

1. Co znamená minimální objednávané množství (MOQ)?

Minimální objednávané zboží (MOQ) představuje minimální množství, které musíte objednat v případě produktu, který již není na skladě.

2. Jaké je minimální objednávané množství u tohoto produktu?

Minimální objednávané množství (MOQ) u našich velkoobchodních produktů je uvedeno na našich webových stránkách. Pokud jej nenajdete, kontaktujte nás prosím a náš obchodní zástupce Vám rád pomůže.

3. Je minimální objednávané množství u každého produktu stejné?

Minimální objednávané množství je u každého produktu jiné. U produktů, které jsou na skladě, žádné minimální množství není. To znamená, že v případě produktů, které jsou na skladě, si můžete objednat libovolné množství, resp. množství, které je skladem.

4. Mohu si objednat menší než minimální množství?

Je-li u produktu uvedeno minimální objednávané množství, jakékoli menší množství nelze objednat. Máte-li zájem o menší množství, podívejte se na produkty, které máme na skladě.

5. Mohu si stále koupit produkt, který již není na skladě?

Samozřejmě! Jakmile již není produkt na skladě, můžete si jej objednat znovu. Pro více informací, kontaktujte prosím naše obchodní zástupce!

6. Je možné objednat vzorek?

Možnost na objednání vzorky máte z většiny našich produktů. V tomto případě klikněte na panel "Vzorky zdarma". Zdarma posíláme tři různé druhy vzorků po 1 kus (výjimku uvádíme níže). Hradí se poštovné a ještě i vzorky nad uvedený rámec. U některých vzorcích systém automaticky připočte cenu, sem patří kategorie: ingredience, obaly na potraviny, gallónové pumpy, vůně, eco-friendly obaly, kosmetické ingredience, kosmetické doplňky, plastové boxy a tašky. Důvodem je, že tyto produkty jsou baleny hromadně, tojest minimálně 50-100 kusů dohromady. Pokud byste z těchto produktů potřebovali vzorek, kontaktujte našich kolegů.

7. Jak si mohu objednat vzorek?

Vzorky si můžete objednat přímo na našich webových stránkách. Klikněte na "Vyžádat vzorek" pod políčkem "Objednat". Alternativně zadejte pouze 1 do koše a pokračujte v nákupu.

8. Máte nějakou brožuru / nějaký katalog?

V současné době nemáme žádnou brožuru ani žádný katalog. Celý náš sortiment však najdete v našem internetovém obchodě All In Packaging.

9. Jak mohu objednat produkt, který není na skladě?

Můžete objednat i produkt, který již není na skladě. U takového produktu však bude uvedeno minimální množství. Pro více informací kontaktujte prosím pracovníky obchodního oddělení.

10. Jak mohu objednat menší množství, když jsou produkty nabízeny pouze pro velkoobchod?

Pokud je uvedeno, že produkt je nabízen pouze pro velkoobchod, nemůžeme nabídnout menší množství takového produktu. Jelikož však sortiment našich produktů neustále rozšiřujeme, můžeme Vám ve většině případů doporučit podobný produkt. Takový produkt si budete moci objednat v požadovaném množství. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.

11. Jsou láhve dodávány včetně víček?

Pokud se nejedná o "SET" nabídku, nejsou naše láhve dodávány s víčkem. Ponecháváme na našich zákaznících, aby si sami vybrali produkty, které splňují představu jejich vlastního stylu.

12. Co znamenají čísla v popisu produktu, např. 24/410?

Toto číslo není číslo produktu. Jde o rozměry hrdla nádoby nebo víčka. V tomto případě číslo 24 mm udává průměr v mm a 410 je délka závitu.

13. Je tento produkt nabízen i v jiné velikosti nebo barvě?

Naše produkty jsou často nabízeny i v jiných velikostech a barvách. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.

14. Jsou Vaše produkty již sterilizované?

Naše produkty nejsou sterilizované. Je na zákazníkovi, aby tak učinil.

15. Jsou Vaše produkty vhodné na potraviny?

Nabízíme celou řadou produktů a mnoho z nich je pro potraviny ideální. Nejste-li si jisti, zda je produkt, o který máte zájem, vhodný na potraviny, kontaktujte nás prosím a my to pro Vás zjistíme.

16. Máte k Vašim produktům technické údaje nebo technické výkresy?

Můžeme Vám poskytnout technické údaje nebo technické výkresy k většině našich produktů. Pro více informací nás prosím kontaktujte.

17. Hledám produkt, který ve Vašem internetovém obchodu není. Můžete mi jej nějak sehnat?

Pokud hledáte nějaký produkt ve velkém množství a my jej v současné době nenabízíme, zašlete nám prosím jeho specifikaci a my se Vám takový produkt pokusíme sehnat.

18. Mohu objednávat produkty telefonicky?

I když jsme schopni Vám telefonicky poradit nebo pomoci, nemůžeme přijímat objednávky a platby po telefonu. Pošlete nám prosím email a naši obchodní zástupci Vám vystaví proforma fakturu.

19. Jaké způsoby platby akceptujete?

Nabízíme 4 způsoby placení: bankovní převod, WireCard, dobírka a PayPal. 

20. Nabízíte dodání do druhého dne?

Dodání do druhého dne je možné. Záleží to na tom, zda je produkt v potřebném množství na skladě. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.