FAQ

1. Co znamená minimální objednávané množství (MOQ)?

Minimální objednávané zboží (MOQ) představuje minimální množství, které musíte objednat v případě produktu, který již není na skladě. V některých případech může být množství i menší, kontaktujte prosím našeho obchodního zástupce!

2. Jaké je minimální objednávané množství u tohoto produktu?

Minimální objednávané množství (MOQ) u našich velkoobchodních produktů je uvedeno na našich webových stránkách. Pokud jej nenajdete, kontaktujte nás prosím a náš obchodní zástupce Vám rád pomůže.

3. Je minimální objednávané množství u každého produktu stejné?

Minimální objednávané množství je u každého produktu jiné. U produktů, které jsou na skladě, žádné minimální množství není. To znamená, že v případě produktů, které jsou na skladě, si můžete objednat libovolné množství, resp. množství, které je skladem.

4. Mohu si objednat menší než minimální množství?

Je-li u produktu uvedeno minimální objednávané množství, jakékoli menší množství nelze objednat. Chcete-li menší množství, prohlédněte si naše náhradní produkty, které jsou skladem nebo kontaktujte našeho obchodního zástupce!

5. Mohu si stále koupit produkt, který již není na skladě?

Samozřejmě! Vzhledem k tomu, že daný produkt není v momentě objednávky dostupný, je možné jej kdykoli doobjednat z výroby. Pro více informací, kontaktujte prosím naše obchodní zástupce!

6. Jak mohu objednat produkt, který není na skladě?

Můžete objednat i produkt, který již není na skladě. U takového produktu však bude uvedeno minimální množství. Pro více informací kontaktujte prosím pracovníky obchodního oddělení.

7. Jak mohu objednat menší množství, když jsou produkty nabízeny pouze pro velkoobchod?

V případě, že daný produkt lze objednat pouze ve velkém množství, v některých případech nemůžeme zajistit menší množství. Jelikož však sortiment našich produktů neustále rozšiřujeme, můžeme Vám ve většině případů doporučit podobný produkt. Takový produkt si budete moci objednat v požadovaném množství. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.

8.Jsou produkty na skladě skutečně skladem?

Ano, naše skladové produkty jsou skutečně k dispozici na našem skladu.

9. Je možné objednat vzorek?

Možnost na objednání vzorky máte z většiny našich produktů. V tomto případě klikněte na panel "Vzorky zdarma". Zdarma posíláme tři různé druhy vzorků po 1 kus (výjimku uvádíme níže). Hradí se poštovné a ještě i vzorky nad uvedený rámec. U některých vzorcích systém automaticky připočte cenu, sem patří kategorie: ingredience, obaly na potraviny, gallónové pumpy, vůně, eco-friendly obaly, kosmetické ingredience, kosmetické doplňky, plastové boxy a tašky. Důvodem je, že ve většině případů jsou tyto produkty dostupné v hromadném balení, ve kterém je min. 50-100 produktů nebo je hodnota produktu vysoká. Pokud byste z těchto produktů potřebovali vzorek, kontaktujte našich kolegů.

10. Jak si mohu objednat vzorek?

Vzorky si můžete objednat přímo na našich webových stránkách. Klikněte na "Vyžádat vzorek" pod políčkem "Objednat". Alternativně zadejte pouze 1 do koše a pokračujte v nákupu. V případě jakýchkoliv otázek kontaktujte našeho obchodního zástupce!

11. Co jsou „Standardní produkty“?

PRODUKTY BĚŽNĚ DOSTUPNÉ V MENŠÍM MNOŽSTVÍ

Jedná se o produkty, které se snažíme mít neustále na skladě. Přesto může klient zakoupit všechna dostupná množství iv rámci jedné webové objednávky, ale není třeba se obávat, produkt bude brzy opět dostupný iv menším množství. O předpokládaném příjezdu kontaktujte našeho obchodního zástupce!

12. Co znamená „Nepřetržité zásobování“?

PRODUKTY, KTERÉ SE NEUSTÁLE VYRÁBĚJÍ, ALE JSOU K DISPOZICI POUZE PERIODICKY V MENŠÍCH MNOŽSTVÍCH

Produkty s označením nepřetržitého zásobování nemusí být nutně dostupné ze skladu. V případě poptávky je umíme zajistit, ale ve většině případů se vyžaduje objednání minimálního množství. Vyžádejte si cenovou nabídku na Vámi vybraný produkt.

13. Co znamená označení "Surplus“ na obrázku produktu?

URČITÉ PRODUKTY JSOU K DISPOZICI POUZE JEDNOU, S MOŽNOSTÍ, ŽE V BUDOUCNOSTI UŽ NEBUDOU NEDOSTUPNÉ

Produkty s označením „Surplus“ jsou produkty, které nabízíme pouze v daném množství za zvýhodněnou cenu. Když se zásoby vyprodají, je více než pravděpodobné, že již nebudou dostupné v našich internetových obchodech.Máte-li stále zájem o surplus produkt za účelem neustálého nákupu, umíme Vám nabídnout náhradní produkt. Nezapomeňte kontaktovat naše prodejce!
Vykupujeme nadbytečné zásoby: https://allinpackaging.cz/vykupujeme-nadbytecne-zasoby

14. Co znamená "Výprodej zásob"?

"Výprodej zásob" produkty, nebo likvidace zásob jsou produkty, které víte zakoupit za výjimečné ceny, nicméně, když se sklad vyprodá, tak s velkou pravděpodobností již nebudou v nabídce. V tom případě, že se zajímáte o takové zboží, kontaktujte naše prodejce! 

15. Máte nějakou brožuru / nějaký katalog?

Momentálně nenabízíme tištěný katalog produktů, jelikož naše společnost stojí za ochranou životního prostředí, a proto se vyhýbáme výrobě tištěných materiálů.. Celý náš sortiment však najdete v našem internetovém obchodě All In Packaging.

16. Jsou láhve dodávány včetně víček?

Pokud se nejedná o "SET" nabídku, nejsou naše láhve dodávány s víčkem. Ponecháváme na našich zákaznících, aby si sami vybrali produkty, které splňují představu jejich vlastního stylu.

17. Co znamenají čísla v popisu produktu, např. 24/410?

Toto číslo není číslo produktu. Jde o rozměry hrdla nádoby nebo víčka. V tomto případě číslo 24 mm udává průměr v mm a 410 je délka závitu.

18. Je tento produkt nabízen i v jiné velikosti nebo barvě?

Naše produkty jsou často nabízeny i v jiných velikostech a barvách. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní zástupce.

19.Jsou Vaše produkty již sterilizované?

Naše výrobky neprocházejí další dezinfekcí, jsou mechanicky sterilní, takže další dezinfekce v případě potřeby je na zodpovědnost kupujícího.

20. Jsou Vaše produkty vhodné na potraviny?

Mnohé naše výrobky jsou vhodné pro skladování potravin, zejména potravinářských výrobků. Nejste-li si jisti, zda je produkt, o který máte zájem, vhodný na potraviny, kontaktujte nás prosím a my to pro Vás zjistíme.

21.Máte k Vašim produktům technické údaje nebo technické výkresy?

Technické výkresy naleznete na dané stránce produktu pod produkty. Pokud ho nenajdete, kontaktujte nás.

22. Hledám produkt, který ve Vašem internetovém obchodu není. Můžete mi jej nějak sehnat?

Pokud potřebujete obalový materiál, který není dostupný v našem e-shopu, kontaktujte prosím naše obchodní kolegy, kteří vám rádi pomohou s jeho získáním!

23. Mohu objednávat produkty telefonicky?

I když jsme schopni Vám telefonicky poradit nebo pomoci, nemůžeme přijímat objednávky a platby po telefonu. Pošlete nám prosím email a naši obchodní zástupci Vám vystaví proforma fakturu.

24. Jaké způsoby platby akceptujete?

Nabízíme 4 způsoby placení: Bankovní převod, PayPal, kreditní karta, dobírka.
Číslo našeho běžného účtu:
Příjemce:NORDTEK PACKAGING LTD.
Číslo bankovního účtu (EUR):
IBAN: IE19AIBK93100404954030
AIb Bank

Číslo bankovního účtu (CZK):
CZ8127000000001387696245
Číslo účtu: 1387696245/2700
UniCredit Bank Czech Republic a.s.

25. Nabízíte dodání do druhého dne?

Dodání do druhého dne je možné. Záleží to na tom, zda je produkt v potřebném množství na skladě. Pro více informací kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.

26. Jaké jsou dodací lhůty u Vašich produktů?

Je-li produkt na skladě, obdržíte jej během několika dní. Více informací najdete na https://allinpackaging.cz/naklady-na-prepravu. U produktů, které nejsou na skladě, jsou dodací lhůty různé. Pro více informací nás prosím kontaktujte a uveďte číslo produktu, o který máte zájem.

27. Jak si mohu být jistý, že víčko je kompatibilní s příslušnou nádobou?

Když si vybíráte produkt v našem internetovém obchodě, jednoduše porovnejte rozměr nádoby a víčka. Například má-li láhev rozměr hrdla 18/410, potřebujete víčko s rozměrem 18/410 - filtry v našem internetovém obchodě jsou vytvořeny tak, aby Vám pomohly najít kompatibilní produkty. Objednáváte-li uzávěr na láhev, kterou již máte, a nejste si jisti rozměrem, jednoduše použijte pravítko a změřte hrdlo láhve.

28. Poskytujete slevu?

Pravidelně v průběhu roku nabízíme zvláštní slevy. Zákazníci, kteří se přihlásili k odběru našeho newsletteru, mají pravidelně přístup k slevovým kupónům. Proč se tedy nepřihlásit?

29. Co znamená výraz "FBOG" u jednotlivých produktů?

Výraz "FBOG" (From the Bottom Of Gasket - těsnění v hrdle) se vztahuje na délku hadičky, je uvedena v milimetrech. FBOG - délku hadičky můžeme určit z celé výšky láhve v tom případě, pokud kupující neudá nebo neví udat délku hadičky, ale ví přesné míry dané láhve. Určujeme: Celá výška láhve (od spodku až po konec hrdla) + 5 mm.

30. Zkrácení hadičky a dodací lhůty při nákupu sad?

Při nákupu sad zaručujeme dokonalou kompatibilitu daných produktů. Pokud si vyberete sadu s dávkovačem (pumpa, rozprašovač), délku hadičky přizpůsobíme k dané láhvi. Tento postup zajistíme zkracováním hadičky, což však pro Vás neznamená žádný jiný náklad. Při větších, několikatisícových množstvích je zkrácení hadičky (přizpůsobení délky hadičky dávkovačů k výšce láhve) časově náročnější, proto je třeba počítat s delšími dodacími lhůtami (1-2 týdny).

31. Netto a brutto cena na webshopu?

Pokud nejste přihlášeni ve svém profilu, kromě cen netto se zobrazí i ceny brutto. Pokud se přihlásíte do svého profilu a zadáte daňové číslo, na stránce uvidíte pouze netto ceny produktů.

32. Co je objemová hmotnost?

Vaše objednávka obsahuje položky s velkými rozměry (např. lahve, bandasky, atd.). Přepravní náklady pro tento typ produktů můžou být vyšší, než je standardní poštovné kalkulováno pouze na základě hmotnosti produktů. Přepravní náklady budou kalkulovány na základě volumetrické hmotnosti.

33. Kde mohu podat stížnost nebo reklamaci?

Pokud se při vaší objednávce vyskytnou nějaké problémy se spoustou nebo kvalitou, můžete svou stížnost odeslat jednoduše a rychle vyplněním níže uvedeného formuláře: https://allinpackaging.cz/stiznost